Tror ni jag är helt iq befriad eller?



ndk om Jobba på en helg? No way!:
inser du inte att om man jobbar en helg så är man ist ledig mitt i veckan? eller tror du att alla som jobbar inom te.x handel och vården jobbar alla dagar, hela veckan?

SVAR: Jag vet inte hur dumma ni läsare tror att jag är egentligen? Tror ni seriöst att jag sitter och yttrar mig om något som jag inte vet ett skit om?

Ja, jag inser att om man jobbar helg så kan man få vara ledig mitt i veckan. MEN, det finns även dom som jobbar hela veckan + helgerna, inte alltid men ibland händer även det.

Men om jag fick bestämma så är jag hellre ledig helgerna än mitt i veckan. Vad finns det för kul att göra då? Alla andra jobbar eller går skola.. skit kul! Nä, men självklart kan ja jobba helg, pengar är ju pengar .. right? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) allt bra med dig?

/ http://holykirch.blogg.se

2010-04-18 @ 17:23:38
Postat av: ndk

"Ja, jag inser att om man jobbar helg så kan man få vara ledig mitt i veckan"



Man måste vara ledig mitt i veckan om man jobbar helg. En arbetsvecka är 40timmar och det säger sig ju själv att det bli för mycket om man förutom sin "vanliga" arbetsvecka också jobbar helg. Det finns nog ingen som är lagligt schemalagd på att jobba sju dagar i veckan.

2010-04-18 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0