Träning, träning, träning!


Nu peppar jag mig själv lite! ;) Jag ska börja med mina morgon promenader och protein shake igen! Iaf promenaderna, dom är viktiga! Jag funderar även på att fa ut o jogga nångång också, jag har ju faktiskt sprungit oavbrutet i nästan 2 timmar! Så nog fan måste jag orka jogga åtminstone 10-20 min?

Så imorgon är det en ny vecka vilket betyder nya tag! Ska försöka ta mig upp 06.30 och promenera lite! Men det ser vi ju imorgon hur det går! ;)

Peppa, peppa, peppa!


Inte vill ni väl se ut som en strandad val i sommar? ;) Det vill inte jag iaf! Så skippa allt onyttigt shit och res dig upp ur soffan och ut o promenera! ;)

Kommentarer
Postat av: stajjny

Sv: Haha, är man bakis så funkar det :P



Se ut som en strandval är något jag fruktar, så jag har tagit mig i kragen o gymmar o simmar. Peppen är just Beach 2010 :P

2010-04-26 @ 21:18:50
URL: http://stajjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0