Skrämmande?



Handling: Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de en övervakningskamera som ska registrera allt som händer när de sover.


Då har jag äntligen sett klart filmen. Och jag vet inte vad jag ska säga..? Amerikanerna måste vara sjukt lättskrämda för den här filmen var inte direkt skrämmande, Inte mer skrämmande än någon annan film.

Den är helt klart sevärd, det var bra handling och bra skådespelare. Men skrämmande? Njaa, inte direkt. Jag hoppade till engång och det var bland dom sista sekunderna av filmen. Men annars var det inte speciellt läskigt.

Årets läskigaste film? Nä. Men jag tycker helt klart att ni ska se den. Och ni som tycker "the grudge" och "the ring" är läskiga borde inte se den här själv. För den är lite som dom filmerna.. iaf i slutet.

Den får 4/5 i betyg av mig. Bara för att det var intressant handling ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket slut hade eran film?:P

finns ju tre olika!=)

2010-04-25 @ 21:01:55
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0