Onsdag


Nämen hej! ;) Jag tog mig upp till skolan trots allt. Jag mår mycket bättre idag så därför for jag till skolan ;)

Kom dock på igår kväll att hela den här veckan så ska vi arbeta med våran berättarföreställning!!! Som dessutom ska spelas upp redan på MÅNDAG nästa vecka.. så då fick jag lite paniiik.. ALLT ska ju vara klart nu i veckan så inte kan jag ligga hemma och vara sjuk inte.. nejnej, så jag tog mig hit och här är jag! Mätt och belåten, drack en drickyoughurt till lunch, mums. ;)

Ja, det är verkligen mycket som ska göras nu.. *suck*, känner hur stressen sakta men säkert kryper fram..

Btw, vi fick lägenheten i UMEÅ! (den andra som vi ställt oss på) ;) Nu är det bara upp till Dennis att fixa allt på soc osv så vi får nå bidrag och kan flytta in.. för om INTE.. så har vi ingenstans att ta vägen den sista juni då vi ska vara ute härifrån.. Känner även stress och panik här. Vad gör vi om det inte löser sig??? Ja, då får vi väl bo på gatan..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Glasscheck från GB-glace direkt till din mobil får du helt gratis här! http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3



Ha en fin sommar!

2010-04-14 @ 14:04:11
URL: http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3
Postat av: Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med "Dagens fundering"

Kolla gärna in det=)

Kramar!!

/Amanda

2010-04-14 @ 15:14:16
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0