Lördag


Hej allihop! ;) Sitter här med älsklingen i soffan och kikar lite på Hells kitchen eller vafan de nu heter, haha ;) Är grymt less  på alla mat program som visas men just nu finns det inte nå bättre att se på tv så..

Det vart en lugn kväll för mig igår, tog bara några vinglas hos Fredde och sedan skulle vi förbi någon fest som sög totalt. Dom sa att det skulle vara 18+ där inne (åldern alltså) men det var typ 15åringar och yngre som var där. så jag, Dennis, Åsa och Pettson drog hem till oss och lyssnade musik o snackade. Vem fan orkar vara på en sån "fest" egentligen? Inte jag iaf. Fyller snart 20 och vill helst umgås med dom i min egen ålder på fest.

Vi får se vad som händer idag :) Kanske ett glas vin till? ;) Finns inte mycket vin kvar så jag kanske tar ett glas ikväll med och tittar film, annars vet ja inte vad som händer.

Vad ska ni göra idag då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0