Hur mycket kan man begära?


Jag har tänkt många gånger på det här.. hur mycket kan egentligen en person begära utav en annan? Killar vill ha vackra smala, slanka tjejer med självförtroende och stora bröst. Men sanningen är att det är egentligen INTE det dom vill.. jag fattar inte hur det går ihop? Vad ska man göra egentligen för att en kille ska bli nöjd?

Jag har seriöst ingen aning.. Jag fattar inte.. så snälla berätta för mig! Jag kommer alltid att vara mig själv oavsett vad, och räcker det inte så stick förfan! Jag slösar inte min kraft o erfarenheter på folk som inte uppskattar det.

Men nu ska jag lyssna på "all i want is you" med barry louis polisar och dansa o bli glad ;)

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra helg :)

2010-04-17 @ 09:54:49
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Elionore Tynell

hej, haft en bra vecka? :)

2010-04-17 @ 10:27:50
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0