HÄR KOMMER EN FET DISS!




Folk som kommenterar utan att ha läst inlägget noga: Gud vad irriterad jag blir på sånt här.. man kan ha skrivit ett inlägg om att man inte mår så bra, tex att man är sjuk eller att något hemskt har hänt osv, ja ni förstår va ja menar? Och så kan någon kommentera något i stil med "Hej, allt bra?". HAHA alltså jag har nyss skrivit att jag INTE mår bra, så vafan frågar du för?

Vi kan ta ett till exempel, Jag hade skrivit "snyggt från gina tricot" i en rubrik, och sedan hade jag fått en kommentar som lät ungefär såhär: "Snygga leggings, vars finns dom att köpa?".  Det står i rubriken att det är från gina tricot. Så snälla läs inlägget noga innan ni kommenterar så ni vet vad ni skriver.

Och ni som gör reklam för eran blogg genom att skriva: "Hej allt bra?" kan ju bara glömma att ja kollar in eran blogg. Jag orkar seriöst inte svara på något sådant. Jag vill ha kommentarer rörande inlägget, mig eller annat runt mitt liv och blogg. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Men åh, tack sötaste! :D

Kram!

2010-04-22 @ 18:05:34
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: jennifer

men visst är det irriterande!! har en som alltid skriver hej, hur är det? :) eller något liknande och jag går aldrig in på hennes blogg och svarar. så tar det någon dag så skriver hon igen: hej hur är det? så fortsätter det.. och varför skulle man vela veta helt plötsligt hur det är med någon som man inte vet vem det är, någons blogg som man klickat sig in på första gången. förstår mig inte riktigt på såna:p haha

2010-04-22 @ 18:08:24
URL: http://jenniferejemalms.blogg.se/
Postat av: Jouline

Sv: Tack så mycket :) detsamma :)

2010-04-22 @ 18:22:15
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0