Fick feber inatt..


Igår eftermiddag efter att jag och Dennis hade käkat middag så började jag må jätte dåligt.. Jag fick kramper i magen, började kallsvettas och få gåshud, mådde också väldigt illa och det värkte så mycket i magen så att jag grät.

Jag började också känna mig väldigt varm samtidigt som jag frös, så jag tog tempen för att kolla om ja hade feber och då visade det 37,4 grader vilket är lite högre än vad ja normalt brukar ha. Sedan tog jag tempen igen och då visade den 37,6 grader. Inte långt efter det så visade den 38 grader och jag frös och svettades på samma gång, och inte nog med det så låg jag ihopkrypen på soffan och grät pga mina kramper i magen..

Hela kroppen var svag och jag orkade knappt röra på mig.. så jag bestämde mig för att meddela min lärare redan igår natt att jag inte skulle dyka upp på skolan idag, och klokt gjort var ju det!

Kan då säga att jag aldrig hade tagit mig till skolan imorse så svag och varm som jag var. Vaknade gång på gång under natten av kramperna i magen och att huvudet gjorde så ont ! Svettades och frös som en tok och jag halsade vatten och tröck i mig alvedon under natten men inte vart det så mycket bättre för det inte..

Men nu mår jag lite bättre iaf. Kramperna har försvunnit och jag har inte lika ont i huvudet som igår, men frisk är jag inte ! :/ Hoppas bara på att det här går över så fort som möjligt.. klarar inte av att vara såhär sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0