Fastan har börjat!


Japp, för kanske 10 min sen tog jag min första "måltid", vilket bestod av 2dl ljummet vatten med 1-2tsk glaubersalt. Usch så äckligt det var! och snart ska ja äta "Frukost"..

det är lite kul för man har ju fått med ett matschema där de står när och vad man ska äta som man ska följa. och jag ska väl äta frukost och nåmer på förmiddagen INNAN lunch. Men dock består ju det av ca 1 dl grönsaksjuice ;)

Jag ska fota och lägga upp schemat sen så får ni se vad ja ska äta! Känner mig verkligen taggad för det här ;)

Senare idag ska ja också försöka städa och sånt shit, det måste verkligen göras nu!

Kommentarer
Postat av: dlc

- tack så mkt !

din var också jätte fin :) har du gjort den själv ?

2010-04-05 @ 10:58:12
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0