En kleptoman har varit här!


Ja, rubriken säger väl allt? Det har varit en kleptoman hära.. japp, ni hörde rätt.. en kleptoman! Ni vet en sån där som inte kan hålla fingrarna i styr och tar andras saker.

Det är såhär att när jag skulle packa ner täcke, kudde osv till imorgon så hittar jag nämligen inte min väska! Den finns inte nånstans.. och jag har letat överallt! Och jag är 100% säker att den följde med mig hem från luleå när ja var där under jul.. eller kanske inte?

Ja det är dock ett mysterium det här med väskan. Jag hittar den inte nånstans och måste därför packa allt i coop konsum påsar, fräscht! Täcket får inte ens plats i en påse så ja måste ta en filt.

Så snälla kleptoman.. om du läser detta så kan du väl komma förbi mig och lämna väskan? Jag behöver den imorgon förstår du. Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja, det börjar gå bra nu :D

2010-04-20 @ 20:19:30
URL: http://threeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0