Adam & Eva


Godmorgon bitches! ;)

Vaknade av att solen sken på mitt ansikte, härligt va?;) Har legat kvar i sängen ett tag och kollat klart en film som jag började se på igår. Och nu ligger jag här framför tvn i soffan och ska snart se Adam & Eva på tv4film! Det var inte igår man såg den precis så det ska bli roligt! Tror det är den vuxna versionen också ;) Det ska bli nice!

Och imorgon är det skola igen...... jag vill ha lov längre! Jag verkligen älskar att bara sova, slappa och se tv! Jag gillar inte att kliva upp 07.00 varje morgon.. Nåja, men nu är det inte många månader/veckor kvar sen slutar jag där. Kommer bli tråkigt men ändå skönt med sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-04-11 @ 11:29:29
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Ankiepankies

hm ja var jättelängesen jag också såg Eva och Adam..hm men nu ser vi skönheten och odjuret hehe :)

2010-04-11 @ 11:35:36
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0