Sandra Dissar!






"Inte vid datan" på msn. - Visst nog kan man vara inloggad på msn och vara "inte vid datan", men då tycker jag fan man ska skriva vars man är eller vad man gör och inte bara vara inloggad hela tiden men ALDRIG vara vid datan. Det är så grymt irriterande när man vill få tag på en människa åså loggar den in, sätter på inte vid datan och går därifrån. FET DISS FÖR DET!



Respektlösa människor! - jag verkligen HATAR personer som inte har respekt för andra människor eller kan respektera andra människor!  tex om någon kommer med kryckor och sen så flyttar man inte på sig utan står ivägen för den handikappade trots att den har svårt nog för att röra sig. Eller att man tex kommer till nåns hem och sedan inte respekterar personen/personerna som bor där och respekterar det dom säger osv, ja ni fattar va? Hatar jävla respektlösa människor! Snälla visa lite mera respekt förfan!


Allt detta tjat om alkohol! - Om man dricker kanske fredag & lördag i några veckor i streck så räknas man direkt som en alkoholist ! Ge upp förfan, vi är bara ungdomar och låt oss förfan vara det också. Det är inte långt kvar tills vi också ska skaffa familj och barn och ge upp våra liv för att uppfostra ett nytt. Då kommer man knappast kunna dricka och roa sig lika ofta så jag tycker ni ska lägga ner erat tjat som typ "Gud vad du dricker mycket" eller "Ska du dricka igen? du kommer fan bli alkis!". Snälla håll bara käften, bara för att du/ni inte vill dricka lika ofta så okej, det respekterar jag. Men respektera oss som vill göra det då och sluta kalla oss för alkoholister!









Kommentarer
Postat av: Elin Sophie Henriksson

SV: oh vad glad jag blir :) du får jätta gärna rösta på mig som veckan blogg, är väldigt tacksam om du skulle göra de :)

På den här sidan:

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/september/utkast-har-ar.html#comment



Kram Elin (:

2009-09-08 @ 22:12:54
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0