Renovering i bloggen!


Som ni kanske ser så håller jag på fixa med min blogg lite. Jag har hållt på ganska så länge nu och jag är långt ifrån klar.. fast headern är nästan helt klar! Ville sätta lite färg på bloggen, den var ju så tråkig med bara svartvitt.

Fast jag tycker rubriken på inlägget ligger alldeles för nära headern.. någon som vet hur man kan fixa de utan att göra om hela headern? Tacksam för svar!

Nu tänkte jag väl byta till min lilla data så älsklingen får sitta lite vid datan.. Var bara tvungen att sitta här medans jag fixade min header.

Det blir ingen veckans blogg den här veckan! För få hade anmält sig :/ lite tråkigt men men! Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0