Lev livet idag!


"Lev livet idag, igår har redan varit och imorgon finns inte än" !


Jag tycker det är ett så otroligt bra citat, alldeles för få tar till vara på livet och dom dagar som går. Man skjuter hela tiden fram saker och ting, man väntar hela tiden på att något ska hända. Men ingenting kommer att hända förens man tar sig i kragen och gör det!

Det är NU vi lever och inte sen, det är nu vi är unga och friska, det är nu vi ska skapa våra ungdomsminnen! Så ut och lev livet för fan! Våga vara unga, våga skämma ut er, våga chansa och ta risker!

Jag kan då säga att jag är lååångt ifrån färdig med att ha levt livet, jag är inte ens halvvägs! Jag har gjort mycket roliga och dumma saker i mitt liv men faktiskt så ångrar jag ingenting utav det. Gjort är gjort och jag har överlevt det ! Det är bara att leva vidare för en vacker dag kommer du nog blicka tillbaka och skratta åt det du gjort i dina unga dar.

Det jag vill ha sagt är att jag tycker inte man ska växa upp för fort. Jag tycker inte man ska sluta med att vara ung och dum för tidigt. Visst nog accepterar jag dom som inte vill dricka o härja, men gnäll förfan inte på oss som gör det då! Du har valt ditt eget val så lev med det.

Kommentarer
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Vilken textstil har du på headern där det står Zannyh ? :)



Sv: Det var inte jag som gjorde min header :D

2009-09-23 @ 20:59:28
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

bara för att jag inte har jobb eller går skola så har jag tid att vara sjuk.

2009-09-23 @ 21:01:47
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Heiskanen, jag saknar dig :(

2009-09-23 @ 22:16:32
URL: http://gothicromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0