tillfällig header


Ja då har man bytt header IGEN. Fast den är dock bara tillfällig.. jag ska fixa en ny då jag har mer tid fast nu har jag fullt upp så jag hinner inte fixa nån seriös.

Gud hur ska jag hinna allt som ska göras inför helgen?? Ida & Frida kommer på fredag och då ska jag ha hunnit fixa till allting.. städat osv! Det ser ju förjävligt ut här hemma.. glas överallt och skräp lite här o var. Jaa, men så blir det när man går skola 24/7.. man hinner ju förfan inte fixa nånting hemma nästan. Men idag vill jag bara ta det lugnt och njuta av den enda dagen som jag typ har tid att sitta vid datan. Dock så måste jag ner och hänga upp tvätten.... jobbigt. Men sånt är livet!

Kommentarer
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

dina headers är ju asfina , varför byter du hela tiden? :)



sv, inga problem. bra tack, sjd? :)

2009-10-21 @ 18:07:06
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0