onsdag - Dag 3


Sorry om jag inte varit så aktiv nu på sista tiden.. men det är så fullt upp med skolan nu! Igår slutade vi 21.45 på kvällen.. så ni förstår om jag inte riktigt hinner blogga nånting under dagarna? Fast just nu har jag lunch.. men jag ska strax börja cykla tillbaka.

Jag måste försöka fixa min blogg också! Designen är ju inte klaar ännu.. men det finns ju ingen tid över till att göra det.. Nåja, jag får fixa det då jag har tid.

Ja, nu är det även dag 3 på min "diet" eller vad man nu ska kalla det.. och det går väl bra tror jag? Känner mig inte så speciellt hungrig om dagarna men jag vet dock inte om jag gått ner någonting eftersom ja inte har någon våg som sagt. Men det här är ju bara början, det är ju i 30 dagar pillrena räcker så jag hoppas man får se resultat om någon vecka eller så. Jag ska också börja skriva matdagbok ! För då håller jag lättare koll på vad jag äter osv så jag inte sitter och trycker i mig en massa onödigt fett.

Idag har jag än så länge bara ätit en macka och ett glas cola (inte bra!). Men jag hinner inte äta så mycket när vi har skola hela tiden. Nåja, nu ska jag börja göra mig i ordning och sen fara! Pusskram.

Kommentarer
Postat av: Johan

Heejsan:) Är allt bra med dig=)?

Har skummat igenom ditt inlägg och blev lite nyfiken på vad hur det går med din diet :)?

2009-10-07 @ 15:10:02
URL: http://johansdag.blogg.se/
Postat av: s

hej, nu är jag tillbaka igen:) allt bra med dej idag? kram

2009-10-07 @ 15:23:20
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: stefanie

Okej, va kul! Jag gjorde inte så mycket i helgen :D

2009-10-07 @ 16:55:21
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0