Nu får det vara nog!


Som ni kankse minns så började jag med mina "bantningspiller" eller vad man nu ska kalla det för ett tag sen.. och som sagt så vet jag inte om dom har gett nå resultat ännu men just nu har jag iaf ett uppehåll. Jag har för 12 dagar till och dom 12 dagarna ska jag köra järnet och inte äta ett jävla skit! Jag ska fan få bort dom här hemska extra kilona.. Men det känns inte som att jag gått ner i vikt nånting.. utan snarare gått upp i vikt. Men nu ska jag fan ge järnet, jag har klarat det engång förut och ska fan göra det igen ! Nu ska dom här kilona BORT!

En ny snygg, smal Sandra kommer att visa sig inom kort ;) Pusss!



Kommentarer
Postat av: Jennie

taack snälla :)

2009-10-29 @ 21:47:21
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: P

Ett tips är att sluta på bantningspiller, äta ordentlig mat (lite men ofta) och träna.



När du slutar på bantningspiller, eller slutar att äta typ ett knäckebröd/dag, så kommer du definitivt gå upp i vikt. Att t.ex sluta äta för att tappa i vikt är rent utsagt idiotiskt! Dels tappar man mycket vätska, speciellt de första dagarna, sedan blir man trött/irriterad, less, osv osv. Och om man ska gå ner i vikt ska man tänka långsiktigt. Man ska ändra sin livsstil. Snabba viktnedgångar är bara skit, för man vinner absolut inget på det! Och varför ens tänka på numrena på vikten? Träna dig i form och skit i siffrona, framför allt MÅ BRA.

2009-10-31 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0