min femte tatuering


- ej klar ! bara konturerna som är gjorda :)




Den här gjorde älsklingen på mig igår och FAN så ont det gjorde på vissa ställen.. fyfan! Men nog måste jag erkänna att han börjar bli rätt så bra va ? Man ser ju vad det föreställer iaf ;) Jag har dock ingen bild på min fjärde tatuering men det kommer väl :)

Bild på den jag gjorde idag för bara någon timma sen lägger jag nog ut imorgon då det inte är så mycket svart färg runt om den.

Men nu ska jag kika film och bara chilla! För imorgon kommer pappsen på besök! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vars sitter den där?=)

Och kommer de bilder på de andra två snart ? ;)

Hade du en bra helloween?=)

Pusskram !

2009-11-02 @ 17:47:45
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0