Min morgon.


Godmorgon på er ! Jag sitter i skolan nu och håller på försöka skriva scener.. hittills har jag bara lyckats skriva en så länge fast den är ändå rätt okej. Jag försöker samla lite inspiration till nya scener men det är lite klurigt att komma på något bra..

Men nu ska jag berätta om min tråkiga morgon bara för omväxlings skull.

Vaknade 08.18.

Gick upp ur sängen och klädde på mig.

Tog en cigg.

Gjorde kaffe.

Borstade tänderna efter jag druckit kaffe.

Tog på mig jackan och knallade till skolan.


Så brukar en vanlig morgon för mig se ut! Nu vet ni det också ;)

Men nu måste jag fortsätta skriva i en halvtimma till , sedan är det lunch! återkommer mest troligt då med ett inlägg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0