inspelning av kortfilm.


hejhej!

Nu är jag seg på att uppdatera igen.. men men.. så kan det va ibland.
Iallafall så håller vi på spela in en kortfilm nu i veckan så det är full rulle i teaterverkstan, Zacke och Peter är också på besök och hjälper oss med ljud och filmning! Verkligen snällt av dom!

Idag har vi börjat filma och vi har hunnit hyffsat långt i planeringen.. vi är redan på scen 15 och det var planerat att vi skulle filma scen 10 och frammåt på onsdag.. så det går verkligen bra för oss! Idag har vi haft besök av en ponny som skull vara med i filmen, käkat äcklig sill med potatis och druckit trocadero ur ölburkar.. Det har verkligen varit en super rolig dag!

Imorgon börjar vi kl 07.00 .. samma tid som idag! Så jag har köpt en energi dryck tills imorrn så man vaknar till lite.. ;) enbart kaffe verkar ju inte hjälpa..? Drack 3 koppar kaffe till frukost och inte vart man nå piggare för de..?

Men nu tänkte jag kika lite tv/film med älsklingen.. Vi får ju inte så mycket tid tillsammans nu när jag går skola på heltid. Så man får utnyttja den lilla tid man har tillsammans så gott det går!

Men till helgen är jag ledig..? mest troligt. Det ska bli så underbart skönt att bara få sovaaaaa.. Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, fast jag tycker det är sjukt pinsamt och fult haha xD

2009-12-02 @ 18:27:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0