i skolan.


Godmorgon allihopa! just nu sitter jag i skolan och väntar tills dom andra käkat klart osv. Jag orkade helt enkelt inte börja cykla hem i snön för att käka lite yoghurt eller någon macka. Så jag blir utan lunch idag men jag överlever nog ska ni se!

Då var det en ny vecka igen då.. och på fredag är det ingen vanlig dag! Utan det är fredag den 13de och även min födelsedag! :) Visst längtar jag lite.. det är ju alltid mysigt att fylla år osv, men jag vill inte bli äldre! Det känns som att tiden bara flyter förbi och snart är man 40 innan man vet ordet av de. Jag vill inte bli gammal utan att ha kännt att jag verkligen har levt mina år och är nöjd med dom. Jag vill inte vara 40 och inte ha gjort någonting i mitt liv som har varit av värde. Klockan tickar och för varje minut blir vi äldre.. Dödsångesten börjar krypa fram känner man.. haha. jaaa så brukar jag faktiskt tänka ganska ofta, men jag tycker man ska ta vara på dom dagarna man har och verkligen leva sina år till 100%. För vem vet..? imorgon kan du vara död.


haha gud så jag tänker ibland.. Nä nu ska jag fördriva tiden med att kika på lite bloggar, pusss!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt! (:

2009-11-10 @ 09:49:43
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh härligt att höra (: tack så mkt :D

Det är bara bra med mig.

Några planer för dagen? (:

2009-11-10 @ 10:52:21
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0