dålig uppdatering.


Hej! sorry för en extremt dålig uppdatering.. Men som sagt så finns det knappt nån tid över till att blogga. Men kan uppdatera mig lite om vad som hänt under senaste tiden då jag inte hunnit blogga.



FREDAGEN: Då vart det fest, fast det vart en ganska så lugn kväll.. jag drog hem redan vid 12 och la mig, Medans dom andra festade på. Men jag var så sjukt trött efter skolan så jag var tvungen att dra hem.. haha. och ändå hade jag och dennis tagit oss en tupplur innan..


LÖRDAGEN: Lördagen vart lugn, jag vaknade ganska så tidigt och började städa upp lite hemma. Sen låg jag bara i sängen och såg film tills Dennis vakna. Sedan låg vi och mös framför tvn hela kvällen och kikade på film.


SÖNDAGEN: Vaknade kl 8.. ? haha grymt tidigt. Då fortsatte jag att städa upp och diska allt som var kvar. Sedan kikade Pierre och Fredde förbi en snabbis.. Lugn och mysig kväll.


Annars har det väl inte hänt så mycket.. Lite små saker som hänt osv..

Men jag vet inte vad man ska göra åt saken. Om man ska tro på det eller inte? Ibland så känns det bara helt fel och då vet man inte vad man ska göra..  Men vi får se hur det blir med allting.. Nog om de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0