be happy.




Hej på er alla! Jag sitter hemma nu och försöker få inspiration till att skriva nå scener, men det går inge vidare just nu. Känner mig helt tom i skallen så därför tog jag en paus. Nåja, det är helt ointressant , nu snackar vi om nå annat.

Jag hade en hemsk dröm inatt/imorse.. jag drömde att våra råttor förökade sig och vart stora som marsvin! skit obehagligt.. haha. Sen drömde jag att vår lägenhet fylldes med knarkare som tog över stället. Dom hade en hund också.. en rottweiler. Den käkade upp en av råttorna. Fan så obehaglig dröm alltså.. haha helt äckligt.


Men nu ska jag bli lite glad och skriva massvis med scener förhoppningsvis! Sen ska jag förbi konsum och handla plättar inför vår lilla "föreställning" som vi ska ha ikväll! Önska mig lycka till ;)


På fredag fyller man ju år, fan så roligt det ska bli! Conny fyller år på söndag då älsklingen också  fyller år så han och Emelie ska också festa, så det kommer bli kul och mycket folk! LÄNGTAR.

men nu ska jag fortsätta skriva, och glöm inte ! BE HAPPY ;)

Kommentarer
Postat av: dannie

Tack! Kul att du gillade det! ;D

2009-11-11 @ 19:03:05
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: stocklyn

ihi ja, allt bra med dig? Kram

2009-11-13 @ 01:43:40
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0