Ny design igen!

haha jag och min besluts ångest.. har hållt på att försöka välja mellan grå och rosa bakgrund nu hur länge som helst! Fast till slut så vart det rosa, inte för att jag är så förtjust i färgen rosa men min blogg var så grå och färglös.. vilket jag tycker är ganska fint men alldeles för tråkigt ! Så nu kör jag på rosa ett tag.

Förutom att fixat desingen lite så har jag även duschat & pluggat lite, men jag gav upp efter ett tag.. hade ingen ork just nu. Men ska snart ta en promenad med mimmi ? Ska bli skönt att få röra på sig lite. Man måste ju komma i form nu till sommarn så man tar sig in i bikinin.

Vad föredrar du helst, Bikini eller Baddräkt?


Kommentarer
Postat av: Isabell

Snygga!

lägg gärna till mig på bloglovin om du vill :)

2009-05-12 @ 21:01:26
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0