Nu blir det film!

Jag börjar känna mig grymt trött.. skulle bara kunna somna just nu känns det som. Så jag ska dra mig från datan och lägga mig och se på en film som börjar nu 21.00 på 6an, "Office space" heter den. Undra om man sett den tidigare eller inte ? Det får vi väl snart veta. Har ni lika tråkigt som jag så kolla den ni med.  skriver kanske sen, kram ♥


Handling:
Amerikansk komedi från 1999. I rollerna: Ron Livingston, Jennifer Aniston, David Herman, Ajay Naidu och Diedrich Bader. Regi: Mike Judge.


Peter Gibbons är en kontorsarbetare som tröttnat på sitt tråkiga liv. En dag besöker han en terapeut som hypnotiserar honom. Det hela resulterar i att han får en ny inställning till livet. Och mot förmodan förbättrar detta hans karriär - trots att han bryter mot alla regler.

Kommentarer
Postat av: Petra

den filmen gillar jag! Den är skön! :P

2009-05-13 @ 21:37:48
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0