Måndag

Har inte kunnat blogga på hela dagen för mitt internet har inte fungerat! :/ Men nu funkar det igen ! så nu ska jag försöka vara lite bättre på att uppdatera mig här..

Hojja, började tänka på att snart slutar man skolan.. vad ska man göra då? Har ju inte direkt sökt in på någon teaterhögskola eller nå, för jag orkar verkligen inte 3 år till i skolan.. nej huvva. Man måste ju få vila sig lite också. Men vad ska man egentligen göra i 1 år nu tills man kan söka in på nån skola? Skolan har ju varit ens liv nu i 12 år? Det är det man klivit upp på morgonen för, de är det man anpassat sin vardag efter.. men nu slutar man.. Vad ska man hitta på ? och nu har man inget jobb eller nå.. fast man har ju sökt på en hel del jobb, men såklart så får man inge svar..

Funderar på om man ska satsa på att få jobb någon annanstans än i Luleå, tex stockholm eller norge? Fast då måst man ju flytta.. men inte gör det mig nå inte. Kan bara vara skönt att komma ifrån den här skit staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0