Hiss & Diss



Sandra dissar:

Falska människor! AVSKYR människor som låtsas vara en vän men sedan sviker.. oärliga människor.. usch!

Falska anklagelser! Jag hatar, verkligen HATAR när folk anklagar en för något man inte gjort, man ska inte öppna käften och yttra sig förens man vet hur det egentligen ligger till!

Svikare! Blir så otroligt besviken på folk som inte kan hålla sina löften, visst alla sviker.. även jag. Men jag tycker inte man ska göra det med flit !

Sandra hissar:

Ärliga människor! Visst sanningen kan göra ont ibland, men ärlighet varar längst, man ska säga vad man tycker och inte knipa käft. Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögner.

Sommaren! Finns det nå bättre än att vakna till solens strålar och ta sig en skön promenad i den varma solen?

Min pojkvän Dennis! Jag är glad att han står ut med mig och fortfarande håller sig kvar vid mig och älskar mig! du och jag gubben!

Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: tack så mkt :)

2009-05-18 @ 23:12:16
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0