ångest, ångest, ångest !

Allting vart ju helt galet igår kväll! Har sån ångest nu.. hur kan man vara så dum i huvudet? Hur kan man förvandlas till ett sånt monster på mindre än 5 min? Jag fattar det bara inte.. hur kan en människa vara så jävla dum i huvudet och behandla en annan människa på det viset? Jag fattar det bara inte..

Fast jag hade rätt trevligt tidigare under kvällen, jag och Dennis var på en grillfest på lövskatan med Tessy, Jonte, Camilla och några andra. Men sedan for vi vidare till bergnäset..  Sen ringde Robin och ville ha in oss till stan, så då fixade han skjuss åt oss och så drog vi till Heroes.

Men men, ikväll blir det en lugn kväll.. ska se film med älsklingen och bara mysa! Jag kommer nog mest troligt inte blogga nåmer idag. Men imorrn lägger jag in bilderna från igår. Ha en jätte bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0