sportlov!

Hallå där! har inte skrivit nå på länge.. ;/ men de beror på att min data har krånglat, och så är jag  kiruna nu också... så det har bara inte blivit av! :(  ska sammanfatta helgen lite kort nu..

Men i helgen vart det mycket festande.. i fredags var jag och dennis på krogen, var ganska dött där.. var där med jimmy :) och så var det en enormt jobbig brud där som snackade så jääävla mycket skit. hade lust att klappa till hon men denna hindrade dock mig! lite synd.. för sånna där förtjänar en smäll!

På lördagen var man bakis som fan, men senare mot kvällen tog man sig ändå en bärs och drog ut med hannu, tommy, nicko och denna! =) var väl hyffsat kul, sedan drog vi förbi raggar klubben och var där resten av kvällen tills de var dags att fa hemmåt.. fast de var bara jag som for hem.., denna drog en sväng med dom innan han kom och sov med mig :)
Bilder kommer väl sen när jag är hemma ;)


Sen har det inte hänt så mycket mer.. Älsklingen sover dock nu, och jag drömmer bara hemska drömmar så jag orkar inte sova nåmer.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0