LET THE SUNSHINE IN

Godmorgon !  Jag har lyckats försova mig :/ ovanligt ? - inte då.
Men men.. tror det kommer att bli mycket lättare att kliva upp nu när solen börjar visa sig på dagarna. man får en livsglädje och energi utav solen, o när den kikar fram så går jag mer än gärna ut !

Idag ska jag till Ida & Frida och fira deras födelsedag, dom fyller år imorrn fast har fest idag :) Så jag måste försöka köpa dom en present när jag får pengar! Längtar till ikv ! Men nu måste jag dra, måste försöka hinna med bussen, ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha okej :) Lägger till dig läggeru ti mig då <3



Seses :D

2009-03-20 @ 15:22:29
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0