Lady Gaga Jobbade som strippa!

Ni kanske redan vet det här.. men jag läste det nyss och det chockade mig lite grann kan jag då säga.. haha
Fast nämn nån kändis som inte chockar en på ett o annat sätt?



LADY GAGA: "Jag jobbade som strippa".




Fast hur hon klär sig förklarar väl en hel del..

20:46 den 16 mars 2009:
Under helgen som gick uppträdde Lady Gaga i Hollywood inför en kändistät publik och när hon var på scen avslöjades att hennes senaste album sålt i mer än 3 miljoner ex!! Men livet har inte alltid varit så här för Lady GaGa. I en intervju för News of The World Magazine har stjärnan berättat att hon chockade sina föräldrar när som 18-åring började strippa. Hon förklarade även att hon älskar sin kropp och gillar nakenhet. Jo, det har vi märkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0