Kiruna - Luleå

Ja som jag skrev tidigare så tillbringade jag helgen i Kiruna :) Det var väldigt trevligt fast man mådde lite kasst.. Men sånt händer.. Tåget hem vart försenat, dom hade glömt att koppla på vagnen som jag skulle sitta i.. så vi vart försenade 35 minuter.. Ganska så jobbigt.. tåget ska alltid vara försenat när jag åker från kiruna ! FY på SJ!

Men här kommer lite bilder från helgen :)


Träffade Sanna & Dixie på tåget :) Var trevligt, tågresan var inte lika jobbig och
det gick mkt fortare att komma fram när man hade lite sällskap.


Jag fick sällskap av dixie :) mysigt.


När jag kom fram så ville Älsklingen att vi skulle följa med Tommy och jobba.
Så vi gjorde det :) Fast jag låg och sov hela tiden typ.. haha


Älsklingen, jag & Tommy i Fredags.


Det går inte att beskriva med ord hur mkt jag älskar dig <3


SÖTASTE LONI höll mig sällskap medans jag vilade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0