jobb, jobb, jobb !

Jag söker jobb nu för fulla muggar ! Jag kan då säga att jag sökt en hel del jobb nu inför sommarn och man får väl hoppas att man får åtminstone ett jobb så man slipper vara fattig. Tänk om jag erbjuds flera jobb?? Hur ska jag veta vilket jag ska tacka nej till och vilket jag ska ta när jag inte vet lönen eller nå? Ja nu ska vi väl inte hoppas allt för mkt, lik förbannat står jag där utan jobb iaf.. Men jag hoppas att man snart får veta om man fått nå jobb eller inte. Paniken kryper fram sakta men säkert..

Oj! nu missar jag ju seinfeld, FAN också.. Halva programmet har typ redan gått.. Typiskt. nåja, får leta fram någon film jag kan se ist då.
Puss på min Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0