- Är detta verkligen normalt?

Jag har märkt att mina fingrar gång på gång blir vita och jag tappar känseln i dom. Så fort jag går ut i minst 5 min eller mindre så blir mina fingrar helt vita och ser döda ut. Spelar ingen roll om jag har vantar eller inte, dom blir så hela tiden för minsta lilla kyla. Kan även få så fast jag är inomhus, Detta är väl inte normalt?? Jag är också en väldigt frusen person och har alltid varit det, jag fryser nästan hela tiden trots att jag klär mig varmt, kan det ha nå samband med mina fingrar ?


Bilden är dock tagen från förra året, och sådär är det vanligaste hur dom brukar bli, Brukar bli mycket värre, hela fingrarna brukar bli sådär vita, både på höger och vänster hand. Fast för det mesta är det vänstra som får lida.

Jag fick så nyss efter att jag vart ut o rökt, Alla fingrar på vänster hand vart så, utom tummen.. Skumt?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

skulle just fråga om du röker men så läste jag det där sista , då får man dålig blodcirkulation och så blir det sådär.

Det blir sådär för mig med , har superdålig blodcirkulation även fast jag aldrig rökt eller något :b

2009-03-19 @ 22:29:10
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0