några svar.

Vart inte så många frågor den här gången, men det berodde väl på veckans blogg :) Men här kommer iaf svaren på dom få frågorna jag fått.


Bästa som hänt dig?
Jag vet faktiskt inte.. det har hänt så mycket underbart i mitt liv så jag vet inte riktigt :)

äter du helst?
Den mat jag äter helst är kycklingsallad, så otroligt gott men sällan man äter det. Kanske just därför jag helst äter det.


Roligaste komentaren du fått i bloggen?
Jag vet inte. Jag har som inte direkt fått några roliga.. men däremot lite "elaka" där det typ stop "hahahha vad töntig du är". hahha fast den var lite smårolig :) tar inte åt mig direkt.

Om du fick en super kraft vilken av dessa; se in i framtiden/kunna transportera dig/vara osynlig.
Osynlig helt klart ! Då skulle jag kunna vara överallt och se vad andra snackade om mig och se vad min kille gjorde då jag var borta tex. Utan att någon skulle veta att jag var där :D

Favoritglass?
Har inte ätit glass på väldigt länge.. men nån utav magnum glassarna ligger väl ännu i topp för mig!


Bikini/baddräkt, vad väljer du?
Jag väljer nog bikini, trots att jag inte tycker om att visa upp min kropp.. men jag tycket inte om baddräkternas form!


Bästa med sommaren?
Att få vakna upp till solen o bara gå ut och sitta i solen och njuta av värmen och slippa frysa!


Kommentarer
Postat av: Amy.C

naww..så söt bild:D



taktack^^

dt e bara fint här.. jag firade aldrig midsommar faktiskt.. va på hotellet i stockholm tror jag:p

sov tidigt ..bara för skulle vakna tidigt dagen efter:p hehe..^^

2009-06-22 @ 16:27:43
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0