wii sports

Här har man inte skrivit på ett tag.. men har inte haft tid. Fick besök av Denna i lördags, han kom med 6 tåget på morgonen. och så åkte jag in till stan vid 9 och mötte upp han. =) Så nu är han här hos mig och ska förhoppningsvis stanna tills fredag iallafall.
Nåja, på lördagen när han kom så gjorde vi inte så mycket, vi sov tills typ 6 på kvällen och sedan var det bara att ligga och mysa o se film som gällde. Men man klagar ju inte precis ;) Och på söndagen så sov vi också länge, och sedan vart det film.

Igår så for jag inte till skolan, var alldeles slut och kände mig sjuk.. Så jag stannade hemma och sov tills typ 3 sedan vaknade jag och denna. Då hände det inte heller så mycket, vi drog förbi shell och köpte cola och så träffade vi Johanna också. Trevligt värre! <3
Skulle försöka ta mig till skolan imorse men kände mig fortfarande trött & helt dålig, hade dock också bara sovit 1 timma innan klockan ringde.. så jag stannade hemma idag också.
Jaa, men det har väl inte hänt så mycket mera idag.. jag och sötnosen har sett film på morgonen, sedan har vi köpt cola, käkat osv. Sedan har jag spelat lite wii sports, haha så jag är helt jävla slut i armarna.. HAHA jag körde boxning och jag ägde ju alla.. fyfan vad jag är bra ;) Det var kul som fan, men jobbigt vart det efter ett tag i armarna... har typ träningsvärk nu nästan känns det som.. HAHA är helt slut, så ikväll kommer det bli en tidig kväll.

Men nu ska jag krypa ner i sängen med min sötnos och kolla när han spelar, sedan blir det väl att se en film och sedan sova.. för jag är så jääävla trött nu alltså. Ska bli skönt att sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0