äntligen bokat tid!

Hallå där!
Jag vill faktiskt påpeka att jag äntligen har lyckats boka tid på vårdcentralen, så imorrn ska jag dit och så ska dom ta nå blodprov eller nå och kolla om jag har diabetes :) sedan ringer dom upp mig om det visar sig att jag tyvär har det.. Så jag kommer gå runt helt orolig och vänta och vänta tills telefonen ringer och Hoppas att den INTE gör det.
Så jag ska dit imorrn 8.15, vilket förstör min sovmorgon som jag egentligen skulle ha haft.. börjar 09.50 imorrn, så jag hinner till vårdcentralen och hem igen innan jag börjar.. YEPP

Min sötnos kom aldrig idag, :( lite tråkigt.. jag som hade längtat.. fast då kommer han mest troligt imorrn ist ! åhh vad jag längtar. och så blir det fest imorrn, ^^

Jag har nyss hämtat en c-vitamin + en sån där omega 3 kapsel (som sägs vara så bra), så nu tänkte jag själv försöka vara lite nyttig och käka lite kosttillskott o dricka c-vitamin MUMS.

Nej nu är jag alldeles för trött för att skriva något mer, har pluggat sen jag kom hem och har ännu en massa kvar att göra tills nästa vecka.. så det blir väl att plugga i helgen eller nå.. Men nu ska jag se tv och eventuellt nöta lite GH, Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0