skolstart..

Jahapp, då var ännu ett lov över och skolan börjar igen.. Men det är ju iallafall sista terminen nu.. så man får väl försöka stå ut iaf. Men jag är så jävla skoltrött så det finns inte ord för det ! Och så ska vi självklart börja skolan på en torsdag också !! Jag som har nog svårt att ta mig upp på morgonen och har dessutom vänt på dynget, och så ska vi börja skolan på en torsdag kl 8.15, precis den dagen där jag har ett ämne på morgonen som jag har IG varning i pga för hög frånvaro pga att jag lyckas försova mig så mycket, och så ska vi börja JUST den dagen efter ett lov då man lyckats vända på dygnet rejält. Kommer ju då inte komma i tid, kanske 2% av 10% att jag kommer i tid. Men det är inte mitt fel att dom väljer att börja skolan på en torsdag!

Nejfan, käkade nyss tacos =) det var gott.. och nu sitter jag på msn och snackar med sötnosen och Robert. Tog nyss en snus också. Pappa köpte nån konstig snus eftersom dom inte hade granit... Taboca ? men den var ju inte direkt äcklig om man säger så, det duger i krig ;) Bättre än Knox iaf.


Taboca portion.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0