skin skin som den sol du är,

Hallå!
Denna drog då hem idag med 5 tåget. tråkigt men sant, saknar han redan.. jag hann bara komma hem från skolan och väcka han, sedan var det bara att börja hjälpa honom packa och sedan dra mot tåget. Känns redan helt tomt och tyst här utan han.. ingen sötnos som man kan lägga sig brevid och mysa med..

Fick dessutom sluta lite tidigare från sista lektionen idag, så då hann jag dra förbi sun tan och sola lite. Har väl inte börjat se någon skillnad direkt, men börjar jag sola varannan dag i 2 veckor så lär man ju så småningom se resultat. Så det är bara börja sola nu så man blir lite brun inför sommaren. men men, nu ska jag kolla lite tv och läsa lite läxa innan sötnosen ringer, Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0