otroligt onyttiga ovanor.

Sitter här och har ingenting att göra, har dock lyckats pluggat lite iallafall. Måste se filmen innan jag kan göra klart arbetet helt. Jag ska göra en skriftlig uppgift om musikalen Hair, ta med lite fakta om den och sedan mina egna åsikter m.m så då måste jag kolla filmen för att veta vad som var bra/dåligt med den osv. men det är ju rätt chill läxa, ska nog se filmen strax.

Jag har kommit fram till att jag missbrukar läsk.. Har jag en 1,5 liters cola så är den slut på kanske 2-3 timmar högst ? :O Jag dricker läsk som vatten, vilket inte är nå bra.. för jag tror jag har fått diabetes, så ska boka en tid nån dag framöver när jag har tid och så ska jag kolla ifall jag fått det eller inte. Och skulle det nu vara så att jag fått det så förlåter jag inte mig själv! Vill absolut inte ha någon slags sjukdom, och speciellt inte diabetes eftersom man kan drabbas av den farligaste om man har otur. och jag vill verkligen inte att mitt liv ska hänga på en sån skör tråd, missar man en måltid/spruta eller vad det nu kan va så kan man hamna i koma ;S Min vän gjorde det, han hamnade 2 ggr på sjukhus pga sin diabetes. och jag vill inte ha det som han, behöva hålla koll på tider och sånt. Jag tycker det är hemskt för dom som har det, och jag vill inte ha det så!

Idag har jag dock druckit en powerking som innehåller väldigt mycket socker, och igår drack jag 1,5 liters sprite. Så idag har jag iaf försökt vara lite nyttigare (bortsett från powerkingen) , så jag har druckit c-vitamin, te och vatten istället för läsk. Stort framsteg för att vara mig. haha, Nä men nu är det allvar här, inge mer läsk under vardagarna till en början iallafall! Fast har dock en till ovana, brukar dricka varm oboy om kvällarna.. Så ikväll ska jag försöka låta bli den underbaart goda koppen med varm oboy<3

Nä men nu ska jag försöka slå på filmen dära så jag får det gjort nångång, och så ska jag väl ringa sötnosen på nå tag om han inte ringer mig snart. Nå men ha det bra !

TATUERING SNART <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0