Nytt år med nya möjligheter

Ja fyfan, nu är det ett nytt år och allt! Jag hoppas verkligen att detta år kommer bli mer lyckat än vad förra året vart.. Det vart ju totalt skruvat... Så många som gick bort och så mycket skit som inträffade! Jag pallar verkligen inte ett sånt år till.. Ja vi får helt enkelt hoppas på det bästa att ingen mer dör och att detta år blir KANON.




Tänkte Lägga in lite bilder från Julafton!




Ja, vem har sagt att min mosters kille är normal ?
hahahah han försökte sig på nå konstigt..


Lite go glögg är aldrig fel på julafton.


Mormor bjöd på glögg och pepparkakor, kan de bli godare ?


Här skrapas det trisslotter för fulla muggar, fick allas vinster och tjänade väl
570 kr totalt på det ;) Inte illa..






Goa glada släkten <3


Jag på Julafton =)

Så det var några bilder från julafton, hade en trevlig julafton, fast det var tomt utan dig Tobbe... vi saknade dig nå otroligt mycket.. trots att du nästan aldrig sa nånting, trots att du för det mesta inte gjorde ett ljud ifrån dig så kände vi din tomhet. du var inte där, du fanns inte längre vid vår sida på julafton som du alltid brukade göra. Du fanns alltid där..
Men inte den här gången.. den här gången fick vi fira julafton utan dig.. Men vi vet att du fanns där iaf , fast du inte var där. Du kommer alltid finnas inom oss, nu och föralltid ! Vila i frid älskade Morbror, du finns föralltid i våra hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0