love hurts..

Kärlek kan vara bland det bästa, men ändå bland det värsta som finns. Kärlek gör ont, man blir tillsammans, älskar varandra och sedan slutar det ofta med att man blir så sviken så man inte vågar ge sitt förtroende till någon annan. Det tar tid att bygga upp ett förtroende efter man blivit sviken gång på gång och fått sitt hjärta krossat. Ibland vet man inte längre om man orkar fortsätta eller inte, visst kan det vara tomt utan att ha någon vid ens sida. men ibland tror jag att det hade vart bra ändå, för får man inte uppleva kärleken så kan man inte bli sårad och få hjärtat krossat så mycket att man inte äns orkar göra något. Man ligger bara inne och väntar och hoppas på att det engång ska bli som förut, men det är sällan såna dagar inträffar, och även om sin älskade skulle komma tillbaka så kommer det ändå aldrig bli som förut ? Jag är en sån som får hjärtat krossat hela tiden, och har därför svårt att lita på min nästa kille. Men jag kan nog inte bli mer sårad än vad jag redan blivit, så det är värt att verkligen ge det hära förhållandet en chans, För jag har träffat en kille som är helt underbar <3

Igår vart det att dricka lite, vi var hemma hos mig, jag, älsklingen, ida och frida. Vi spelade lite wii och drack lite vin, sedan for vi in till stan. Ida var chaffis, =) så vi for runt lite överallt i stan, sedan drog vi till anatolia och var dära. Men det var inte så kul där inne så vi for hem ganska tidigt därifrån. När vi kom hem så började jag och denna att bråka, minns inte varför eller nå. men jag tror vi löste det iallafall <3 för vill verkligen inte bråka med han. Men nu ska jag gå och försöka väcka min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0