kan inte sova!

Som vanligt då! Så kan jag ju aldrig sova.. för så fort jag känner mig trött så lägger jag mig i sängen, kollar tv osv. fast oftast brukar jag väl bli lite små trött av att göra det, Men inte nuförtiden. Nu blir jag mest pigg ifall det är nå sevärt på tvn. Ojoj.. det är inte bra! Jag måste verkligen upp till skolan imorrn alltså, men varför sitter jag hära och skriver då när jag egentligen borde sova ? Hmm, ja det är väl för att jag har sömnproblem & inte kan sova, så då måste man fördriva tiden tills man blir trött med något..... Nä nu ska jag nog ta mig en rök, sedan ska jag krypa ner i sängen och kolla film tills jag somnar. Godnatt

ville bara att ni skulle veta att Dennis är en jätte fin kille som jag tkr om väldigt mkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0