hmmm

Igår var man då ute och drack med frida, ida, denna, pekka och assi :)
ida, frida och kero hämtade mig och så for vi förbi björx, och hämtade nå grejer som ida & frida behövde, sedan for vi vidare till kero där vi började dricka lite och spela lite kort osv.. Nice.
Lite senare ringde vi Jens och så kom han och hämtade oss från gstan och så for vi och hämtade sötisen på tågstation. och sedan vidare mot björx för att släppa av ida just, och sedan for vi på fest i antnäs.

Träffade pong där! vilket var väldigt roligt! Eftersom jag inte träffat han på ett bra jävla tag, så det var skit kul att ses! :) men dock så stannade vi inte där så länge, pga lite allt möjligt ^^ Så vi drog mot krogen istället, fast där sket det sig också, så då var det bara att fara hemmåt, och så började ida må lite kasst och jag vart allmänt sne :/ haha så jag tyckte de var bäst om jag for hem. haha, Så jens skjussade hem oss ! Verkligen snällt av han.
men men, sen hände det inte så mycket mer igår, Vart kanske inte en sån toppen kväll som vi hoppats på, men det kommer fler dagar !

nu sitter jag här och sötnosen sover som vanligt ;) Han har väl haft svårt att somna inatt så han somnade väl ganska sent igår. Han var vaken på morgonen vid 6 tiden då jag vaknade till.. stackars han :( Nej nu ska jag fördriva tiden lite och sedan hoppa in i duschen! Får se vad man hittar på idag.. kanske tar sig ett glas vin eller två? haha

Några av bilderna vi tog igår.. :)

Jag & Ida :)


Vårt egna ölspel ^^


jag & frida, <3


Jag, jens, denna och flaten :)


Pong, jag och sussi


jag och frida inne på toan.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0