godmorgon!

Hejhopp!

Sitter hära och har tråkigt. Börjar inte skolan idag förens 14.00. Frida ringde mig när jag stod och väntade på bussen och så sa hon att vi inte hade någon religion. Det är så typiskt ! När man stiger upp och stressar som en tok så har man inte lektion! Nå ja det var ju rätt skönt iaf, då kanske jag hinner koka mig en kopp kaffe innan jag drar iväg. Ska nog ta en buss som går 13.18 så jag hinner förbi apoteket en sväng och köpa ppiller. Behövs påfyllning, kartan är nästan slut ..

Blir att tatuera mig snart också! Ska dra ut nån bild i skolan om jag får tillgång till en dator, och så ska jag gå förbi och se när dom har tid ! Orkar knappt vänta nåmer, vill tatuera mig nu, men har vart så seg på att ta mig till stan och sånt shit. Men nu när jag har pengar så ska jag skynda mig att boka en tid innan jag hinner bränna pengarna på annat skit. Förhoppningsvis så följer Denna mig i veckan och fixar en tid nångång.

Nej nu ska jag se om jag hinner göra lite kaffe och sånt innan jag rör mig mot stan. Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0