du är så jävla underbar!

Igår vart det grace för min del, var dock inte lika full den här gången som förra, så man har ju som lite koll nu på vad man gjort och inte gjort. Det var kul igår, träffade folk som man inte sett på ett tag vilket var trevligt ;)
Jag och Frida drog från grace vid 2 tiden, och så käkade vi på max.. vilket jag inte borde ha gjort ! Har egentligen inte råd med det, men så kan det va ibland..

När jag kom hem så började jag och Denna bråka ? Men minns inte varför eller nånting.. Ville inte bråka med han, men ändå vart det så, och det var garanterat jag som började också.. Men vi vart iaf vänner sen, som tur var ! För han är en sån jävla fin kille alltså, har inte träffat någon som han förut. <3 han är bara för fin och snäll... Helt jävla underbar alltså..
Vill inte mista dig, du är fan den finaste killen som finns.. och jag tycker om dig så jävla mycket !!


Kommentarer
Postat av: Åse

Söta :)

2009-01-10 @ 16:13:25
URL: http://asewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0