då var det onsdag igen..

och nu är det bara två dagar kvar i skolan, sedan är det helg ! Gud jag längtar redan, är sjukt skol trött så de finns inte ord för det. och så kanske jag får träffa min älskling i helgen också :)

Men men, idag har man fixat så man har vin till i helgen, Skönt att få det bortgjort så allt är klart till fredag. För då ska jag, Frida, Ida och eventuellt Assi och Denna dricka och inviga mitt och idas spel som vi köpte igår ! Kommer nog bli kul som fan, =) Hoppas bara nu min älskling kan komma till mig i helgen, annars blir det tomt och trisst ytterligare en vecka.
Men igår så såg jag filmen Hair, äntligen har man sett den och fortsätta med inlämningsuppgiften så den blir klar. Vi ska lämna in det imorrn tror jag ? Så jag måste bli klar idag. men det blir nog inga problem!

Btw, filmen var faktiskt bra.. värd att se iaf, trots att det är en musikal, som kankse inte alla gillar men den var ändå bra, fast ibland vart det lite uttjatat när dom skulle börja sjunga om varje händelse. Vi ska också visa upp en scen ur musikalen antingen nästa eller nu i veckan ? Så jag måste öva lite på låten som vi ska sjunga.. haha
Här är ett klipp från filmen på just den scenen vi ska göra.


Hair - Let the Sunshine In

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0