4 timmars sömn..

Godmorgon kanske man ska säga ?
Var så grymt trött när jag kom hem från skolan idag, så jag somnade kring halv 9 tiden.. Men som jag trodde så skulle jag inte kunna sova ända tills morgonen.. Nej utan jag vaknade lite då och då, men somnade om.. sedan vaknade jag ca halv 1 på natten. Och då kunde jag dock inte somna om, så då bestämde jag mig för att vara vaken tills skolan börjar. och det är jag också! Ska snart gå till shell då dom öppnat och köpa lite cigg. Sedan blir det hem en sväng och sen skolan!

Ser verkligen inte fram emot det när jag fått så lite sömn.. Hoppas verkligen att Johan inte är sjuk idag också, för isf blir jag less.. Det finns inge jobbigare än att stiga upp tidigt på morgonen och sen komma till skolan och sedan visar det sig att man har sovmorgon.. Fyfan! Nå ja,  Denna sitter och spelar GH, medans jag sitter här och bloggar som en tok.
Har nyss druckit en kopp kaffe också, kanske blir en till om jag orkar göra en till kopp, är dock snabb kaffe så det går rätt fort.

Men nej nu ska jag försöka titta om jag kan fixa min blogg lite, annars får det bli senare idag om det finns tid och ork. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0