jobb..

Nu har man suttit här i någon timma och försökt leta jobb, men det finns ju nästan inga jobb lediga? Alla man hittar som verkar rätt okej, krävs det att man har körkort B . och jag har inte äns börjat med körkortet än.. min pappa är lite för slö för att börja övningsköra med mig. Men ska fan snacka med han, för nu måste jag ta det där jävla körkortet!

Nä nu orkar jag inte söka nåmer jobb eller kolla runt.. Det var för jobbigt. Ska spela lite GH och sedan se Tusenbröder!

har föresten beställt ett par mjukisbyxor igår och dom kommer mest troligt i veckan ! Hoppas dom passar och är snygga, för dom är jävla dyra. Var egentligen inte meningen att beställa dom, råkade klicka vidare och så beställdes dom :O Lite klantigt.. för jag hade inte bestämt mig ännu om jag skulle beställa dom eller inte. men nu är dom iaf beställda och kommer i veckan! Nä nu blir det sängen, Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0