jag har försovit mig!

Fan jag har då lyckats försova mig !! Fan vad jobbigt alltså.. började min lektion 10.15... och den slutar nu, så de är ingen idé att dra till skolan nu. fast ska dra dit då vår sista lektion, ARL börjar.Jag blir så grymt less på mig själv när jag lyckas försova mig.... och speciellt på teatern! Där måste jag vara faktiskt.. men nåja, gjort är gjort.

Tror jag tar bussen som går 11.48 till stan och är med frida och dom innan ARL lektionen börjar. men vi får se hur jag gör ! Är ganska hungrig och det är kass mat i skolan idag så kankse stannar hemma och äter istället.



Tills vi möts igen sitter jag räknar dar, du är speciell för mig, helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0